Пошуковий запит: (<.>A=Бурейчак Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Марценюк Т. О. Жінки в українській політиці (на прикладі АР Крим) [Електронний ресурс] / Т. О. Марценюк, Д. О. Хуткий, Т. С. Бурейчак // Український соціум. - 2012. - № 4. - С. 197-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2012_4_15
|
2. |
Бурейчак Т. С. Чоловіки в кризі: українські медіа-дискурси та гендерна ідеологія [Електронний ресурс] / Т. С. Бурейчак // Український соціум. - 2011. - № 2. - С. 35-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2011_2_4
|
3. |
Бурейчак Т. Плохие времена для мужчин? Социологические интерпретации кризиса маскулинности [Електронний ресурс] / Т. Бурейчак // Социология: теория, методы, маркетинг. - 2011. - № 1. - С. 79-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/crtmm_2011_1_8
|
4. |
Бурейчак Т. Погані часи для чоловіків? Соціологічні інтерпретації кризи маскулінності [Електронний ресурс] / Т. Бурейчак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2011. - № 1. - С. 79-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stmm_2011_1_8
|
5. |
Хуткий Д. О. Гендер і освіта в ар крим: цінність, реальність та перспектива змін [Електронний ресурс] / Д. О. Хуткий, Т. О. Марценюк, Т. С. Бурейчак // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки. - 2012. - Вип. 16. - С. 85-92 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apspp_2012_16_13
|
6. |
Бурейчак Т. Ґендерна (не-)рівність на ринку праці в АР Крим: індикатори, оцінки та інтерпретації [Електронний ресурс] / Т. Бурейчак, Т. Марценюк, Д. Хуткий // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціологія. - 2013. - Вип. 1. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_soc_2013_1_10
|
7. |
Бурейчак Т. С. Рекламні стратегії конструювання нормативних ґендерних дискурсів (на прикладі сучасної української телереклами) [Електронний ресурс] / Т. С. Бурейчак // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2008. - Вип. 2. - С. 227-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_sociology_2008_2_16 Переосмислення гендерних уявлень є неминучим наслідком загальних соціокультурних трансформацій, що відбуваються в сучасному українському суспільстві. Доволі помітну роль у цих процесах відіграє консюмеристська культура, яка інтенсивно розвивається у пострадянській період. З огляду на це головне питання - якими є нормативні гендерні дискурси, що просуваються одним із найпотужніших механізмів консюмеристської культури - рекламою. Запропоновано аналіз закордонних і вітчизняних досліджень, виконаних на цю тему; обгрунтовано методологію власного дослідження та презентовано результати аналізу стратегій конструювання гендерних дискурсів сучасною українською рекламою.
|
8. |
Бурейчак Т. С. Комодифіковане тіло: дискурси тілесності в українській рекламі [Електронний ресурс] / Т. С. Бурейчак // Вісник Львівського університету. Серія соціологічна. - 2007. - Вип. 1. - С. 149-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_sociology_2007_1_17
|